Корсика – острів безкрайніх морів і незабутніх краєвидів! - про туризм

З Італією і Францією перше знайомство наше відбулося в березні 2013 року, коли компанія в складі мене, чоловіка і друга сім'ї вирушила вперше в самостійну подорож. Італійську кухню у виконанні французів ми полюбили відразу, досі пам'ятаю смак піци з тунцем на набережній в Ніцці. Це подорож надихнуло нас на подальші самостійні подорожі по Скандинавії, Сінгапур, на острів Бінтан (Індонезія), Сербію, Чорногорію і т. д. Але першу любов забути неможливо... )))

От власне тому ми (в цей раз тільки чоловік і я) організувалися на другу поїздку в Італію і Францію, але вирішили трохи урізноманітнити наш маршрут і відвідати в цей раз острівну частину цих країн. Вибір на користь Сардинії і Корсики був зроблений чоловіком неспроста – він багато читав про ці острови, так би мовити, готувався. Враховуючи наш досвід першої поїздки, взяли з собою банківські картки (в першу поїздку наменяли валюти з собою – знання приходить з досвідом), освіжили англійська (як не дивно було для нас, але в континентальній Франції люди вільно говорять англійською) і вперед!

30 вересня 2014 року по авиамаршруту Перм – Санкт-Петербург – Рим – Ольбія ми прибули на Сардинію. Погода прекрасна: 26°С (до речі, я важко переношу спеку, тому ми і поїхали на острови восени), після легкого дощику нас зустрічала веселка. Машинка вже чекала в аеропорту – бронь оформили заздалегідь. Готель недалеко від місця прильоту, але знайшли з працею, дуже вже нас дивними шляхами вів гугл, та й дорогою назвати ці стежки не наважуся. Але все ж місце затишне, спокійне, чоловік відкрив другий плавальний сезон в році. Вже на наступний день ми виїхали в Порто Торес, звідки поромом вирушили на Корсику. Чотири години подорожі по воді, позірна безкраїм морі, і ось вона, так вабить до себе Корсика, нова, невідома... і дуже зелена.

Перший місто прибуття на Корсику – Пропріано, маленький, буквально кілька вуличок, спокійний, з безліччю кав'ярень на набережній, де, звичайно ж, чудово готують, особливо десерти. Вибір кав'ярень – як зазвичай, за відгуками і рейтингів в інеті, готелі брали за добу до запланованого прибуття на нове місце в додатку booking.com (це не реклама, впевнена, що і в інших подібних програмах можна легко і вигідно підібрати готель). З Пропріано ми здійснили поїздку у Боніфачо і Порто-Веккьо: хотілося побільше гуляти і побачити красу місцевої природи, але був надто сильний, холодний і неприємний вітер, тому прогулянку замінили поїздкою по Боніфачо на машинці. На шляху в Порто-Веккьо зупинялися для пляжного відпочинку, а також скуштували там місцевих смаколиків.

Наступним пунктом нашого призначення був Корт – найбільше місто на острові, де ми планували провести три дні. Корт розташований практично в центрі Національного парку Корсики, тому дорога в це місто запам'ятається вам неймовірно красивими краєвидами гір, звивистих доріг, високих і ставних кедрів, а який там повітря.... А ще по дорозі в Корт ми періодично перетиналися з «бандою» місцевих пенсіонерів, які роз'їжджали по гірських дорогах на авто в стилі ретро. У Національному парку є безліч маленьких готельчиків, на зразок наших турбаз, тільки нам ні в одному з них не вдалося навіть перекусити – всі закриті, може, несезон?

Важливий момент – на Корсиці всі кафешки працюють строго за розкладом: обід з 12 до 14 годин і вечеря не раніше 18, а то і 19 годин, що дуже заважало, адже не завжди вдавалося приїхати в населений пункт саме в цей час. Варто ще відзначити, що на Корсиці майже не говорять англійською, тому нам довелося витягувати з пам'яті все, що залишилося від курсів французької... Так, дуже важливий момент – узявши з собою трохи готівкової валюти, ми дуже сильно промахнулися як на Сардинії, так і на Корсиці вкрай рідко можна що-небудь сплатити по карті, навіть готелі! Довелося добувати cash у банкоматах за дуже вигідним курсом обміну.

З Корту ми виїжджали в Люмио та Кальві – місця, багаті казковими пляжами. А на інший день попрямували в Бастію, відвідування якої залишило приємне враження, але пройшло швидко, тому далі ми раптом вирішили поїхати на самий північ Корсики... Так званий багатьма туристами «палець» Корсики. Міста, які навіть не позначені на карті... Не буду показувати фото цих місць – це просто потрібно бачити своїми очима! Вони змінили моє розуміння прекрасного! Чотири години звивистих гірських доріг, дика втома, легкий голод, пізнє повернення додому, ризик залишитися без палива в машині посередині шляху (як правило, все відбувається одночасно і в самий невідповідний момент) варто того, щоб побачити всю красу природи Корсики! Це було справжнісіньке пригода ) Не можу зрозуміти туристів, які пишуть, що на «пальці» нічого робити і дивитися. Гориста місцевість, оточена морем, чудові види заходу, чагарник (ми не змогли його ідентифікувати, тому залишили без назви) цвіте і наповнює повітря ароматом, який не піддається словесному опису! Під враженням... досі! Це найяскравіший спогад від всієї нашої поїздки. Хоча, як мовиться, на смак і колір )

Після трьох чудових днів у Корті і його околицях прийшов час повертатися в Пропріано, ближче до парому назад на Сардинію. По дорозі з Корту вдалося стати свідками щорічних для Корсики гонок спортивних авто. Дорогу в Пропріано проклали через ще одне унікальне місце – Гизоначча. Зупинилися в готелі, який більше нагадує знову-таки наші бази, але неможливо забути і описати відчуття і емоції від ранкової кави і свіжого хрусткого круасана в альтанці посеред кедрового лісу на самому березі Тірренського моря.

В останній день на Корсиці по дорозі в Пропріано дісталися до батьківщини Наполеона. Аяччо – типовий портове місто, де є вулиця, пам'ятник, бібліотека і ще купа всього імені Наполеона і його родичів.

Зовсім не хочеться залишати цей острів... навіть до наступного разу... А в 5 ранку вже пором назад на Сардинію.

Пором відпливав від острова моєї мрії, а я навіть не вийшла з кабіни попрощатися – боялася розридатися, зістрибнути з порома і уплав повернутися в цей «рай на землі». До речі, на вокзалі в 5 ранку зустріли єдиний раз російськомовного на Корсиці – чоловік працює в порту ), дуже несподівана зустріч як для нас, так і для нього.

А далі у нас був тиждень екскурсій по місцевих пляжах Сардинії: Альжеро, Ористано, Кальярі, Вілласіміус, Оросей і знову Ольбія. Але це вже окрема історія...

Подивись це обов'язково:
Азорські острови (Піко), Португалія - про туризмАзорські острови (Піко), Португалія - про туризм10 порад мандрівникам в Нову Зеландію - про туризм10 порад мандрівникам в Нову Зеландію - про туризмКо Чанг. Тайланд - про туризмКо Чанг. Тайланд - про туризмТролльтунга (Язик Троля) - знакове місце у Норвегії - про туризмТролльтунга (Язик Троля) - знакове місце у Норвегії - про туризмДе прозоре море і мало російських туристів? - про туризмДе прозоре море і мало російських туристів? - про туризмКорсика, казка моя - про туризмКорсика, казка моя - про туризм