Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Отже, на початку листопада 2009 року було прийнято рішення зустріти 2010 рік у Празі. Чому саме Прага? На це було кілька причин:
-рекомендації знайомих
-не був там жодного разу, на відміну від інших країн Європи
-не хотілося сильно витрачатися
-ПИВО!!!!!!
Так як ніколи самостійно не подорожували, то вирішили і в цей раз не експериментувати і їхати через турфірму. Чесно сказати, страшенно боюся літати літаками, тому, був обраний тур з ж/д переїздом на поїзді Москва-Прага. Відразу скажу, що потім про це пошкодував, купе в європейських вагонах жахливі, з 3 полками на відміну від наших. Готель підбирали ближче до центру, хотілося що-небудь в старовинному стилі, але і щоб було не дуже дорого. Був обраний готель U Sv. Jana , район Прага-2.

Наприкінці грудня ми сіли на поїзд Москва-Прага на Білоруському вокзалі в Москві. Як вже говорилося раніше, поїзд залишив не дуже гарне враження. Все чисто, але 3 полиці в купе це звичайно жесть. Ось як це виглядає(там внизу ще одна полиця, на фотку не увійшла):
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

До нас з дружиною в купе підселили дуже "живу й активну" бабусю з Москви, яка, як тільки поїзд рушив, дістала зі своїх величезних валіз величезну купу провізії і пляшку коньяку Хеннесі, і запропонувала випити за від'їзд, ми природно, не відмовилися. Так почався наш досить довгий(близько 30 годин) переїзд до Праги. На кордоні Білорусії і Польщі наші вагони загнали у відстійник, для того, щоб поміняти колеса:

Після заміни коліс, була митниця, польські прикордонники запитали нас про мету поїздки, ми їм чесно сказали, що їдемо зустрічати Новий Рік у Празі, наркотиків і зброї у нас немає, тому вони нам без всяких проблем проштампували наші закордонні паспорти. Після цього, тепер вже ми з дружиною дістали пляшку "вогняної води" та запропонували "нашої" бабусі відзначити переїзд кордону, вона не відмовилася.
На кордоні Польщі та Чехії провідник попередив нас, щоб ми були пильні, т. к. були випадки, що поїзд іноді сідають румунські цигани і грабують пасажирів, поки вони сплять. "Наша" бабуся зняла з себе купу золотих прикрас і діамантів і сховала їх у валізу. Вона була дуже пильна і не спала всю ніч, але ніяких циган ми так і не побачили.
Отже, 29 грудня 2009 року ми вили з поїзда на Празький вокзал, де нас зустрів представник турфірми, і відвіз нас в наш готель.
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

У перший день у нас була запланована пішохідна 3-х годинна екскурсія по місту, тому у час, що залишився до екскурсії ми змінили наші еври на чеські крони в обміннику, який нам порадив представник турфірми(не обдурив, курс обміну насправді був дуже хороший), сіли на метро(від готелю до метро було 5 хвилин пішки) і поїхали на місце в якому починалася екскурсія. Метро в Празі нам сподобалося, чисте, акуратне, все зрозуміло, всього 3 гілки.
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм
Так як ми не любителі слухати екскурсовода і ходити організованою юрбою, ми благополучно "відстали" від гіда і прогулялися самостійно. Прага мені відразу сподобалася, дуже гарне місто.

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Після екскурсії(3 години пішки, для мене з незвички це круто!!!!), ми пішли в ресторан "Пивоварський Дім", який, як виявилося, перебував поруч з нашим готелем. Так, звичайно, я чув, яке пиво та їжа в Чехії за розповідями знайомих, але що так все смачно і дешево мене просто вразило. Спочатку ми замовили так звану дегустацію пива
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм
Це виявилося 8 сортів свіжозвареного пива по 200мл з різним смаком, навіть кропивне було!!!! Потім перейшли на традиційні сорти чеського пива: козел, крушовіце і т. д вже у великих обемах))))))і потім перший раз спробували знамениту чеську Бехеровку(дуже сподобалася), їй ми "заполірували" пиво. Їжа теж була дуже смачною, порції величезні

Там ми познайомилися з хлопцями з Москви, з якими в подальшому тусувалися в Празі
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Вообщем перший день в Празі дуже вдався, і, до речі, якщо говорити про ціни, за весь вечір в ресторані ми віддали на двох, в перекладі на наші гроші близько 1500(!!!!!!!!) рублів.
Наступного дня(30 грудня) ми відсипалися, після бурхливо проведеного вечора і займалися шопінгом. Шмотки в Празі досить дешеві і дуже хорошої якості(Китаю дуже мало). До речі, ми виявили, що в Празі дуже вигідно розплачуватися не готівкою, а карткою( у мене була рублева Master Card Альфа-Банку), гроші перераховувалися за дуже вигідним курсом, вигідніше, ніж спочатку міняти в Росссіі рублі на євро, а потім євро на крони, тепер буду знати).
31 грудня у нас з ранку була ще одна піша екскурсія по Празі
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

А ввечері ми відзначали Новий Рік. До 12 годин ми з нашими новими московськими друзями сиділи в ресторані в центрі Праги, там я спробував знамениту свинячу рульку, смакота)))))

Дуже цікава особливість, на великому моніторі у цьому ресторані показувалося, як нам готують нашу їжу

А потім ми вийшли на вулицю і святкували Новий Рік в центрі Праги, було супер!!!!!
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Після цього ми зайшли ще один ресторан, виявилося хорватська, де повідривалися разом з місцевою публікою. Я намагався попросити поставити пісню Кола "Володимирський централ", але навіть сам господар ресторану, який намагався знайти цю пісню для "дорого гостя" зробити це не зміг)))))))
Повернулися ми в готель близько 5 ранку, де нас зустрічав сам господар готелю Тоні(непогано, до речі, російською розумів) і пригощав радянським шампанським(2 зліва на фото). Вообщем Новий Рік відзначили супер.

1 січня ми купили у місцевого російського турагенства, офіс якого знаходиться в самому центрі Праги, біля пам'ятника Карлу, екскурсію на кораблику по ціні 20 євро на людину(дешевше, якщо купувати цю екскурсію в Пермі).За ці гроші нам була обіцяна 2,5 годинна поїздка по Влтаві, шведський стіл, келих пива. В цей день в Празі обіцяли Новорічний салют і ми хотіли подивитися його, пливучи на кораблику. Так як стан після бурхливих веселощів напередодні було не дуже, келих пива припав дуже до речі, хоча ми їм і не обмежилися)))))Ось як виглядав "шведський стіл"

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

В принципі все було б непогано, якщо б ми з 2,5 годин прогулянки 1,5 години не простояли в шлюзах))))
Салют, до речі нам не сподобався, в Пермі все буває масштабніше. Запам'яталися світять пінгвіни

Коли ще в Пермі ми планували нашу поїздку у мене була ідея, з'їздити на пару днів в Швейцарії з Праги(дуже хотілося подивитися Женевське озеро, та й просто побродити по вулицях Женеви), але коли ми запитали на місцевому(Празькому) вокзалі про ціну такої поїздки, то моє бажання зникло(близько 30 т. р. на двох туди і назад), тому на 2 січні ми взяли у того ж місцевого турагенства поїздку до Відня(80 євро на людину, в Пермі була заявлена ціна 95 євро).
Отже 5 годин на автобусі і ми у Відні. Що сказати про Відень? Особисто на нас Відень особливого враження не справила, може бути, тому що 5 годин, які ми там були , це дуже мало. Сфоткалися у місцевого парламенту

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Побродили по центру Відня, ось кілька фоток

,pic://554.jpg,
Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Народу в центрі Відня було дуже багато

За порадою гіда купили місцевого австрійського вина, яке продається тільки в Австрії і більше нікуди не поставляється(вино як вино, нічого незвичайного), спробували яблучний штрудель і австрійський біфштекс(нічого особливого, але ціни...... 70 євро на двох за вечерю без спиртного). Ще вразило обслуговування в ресторані, коли ми сіли за стіл, з нього ще не було прибрано, 15 хвилин до нас ніхто не підходив, потім принесли меню і спромоглися прибрати зі столу, попільничку під час вечері(сиділи близько 1 години) жодного разу не змінили, і це за такі гроші.....
Особисто для мене, Відень це не те місто, в яке хочеться повертатися ще й ще, на відміну від інших європейських столиць, але це моя суб'єктивна думка......
Цікава деталь, в Австрії заборонені азартні ігри і продажна любов, тому підприємливі чехи на кордоні Австрії та Чехії побудували купу закладів подібного роду

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

На наступний день ми їздили в Карлові-Вари. Виїхали ми рано вранці і по дорозі заїхали на завод Крушовіце(в 8 ранку))))))

Пиво на прохідній продавали на розлив, це що-то, такого смачного пива я не пив ніколи в житті. Шкода що тари на розлив у них не було, тому з собою взяли тільки пляшкове, але це не те... Один веселий дядько з нашої групи купив пиво до себе в термос(великий 2-х літровий) і всю дорогу до Карлових-Вар його пив, ловлячи на собі заздрісні погляди))))))
Карлові-Вари дуже гарне місто, мені він нагадав Люксембург. Ось кілька фоток міста

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Знаменита Бехеровка проводиться тільки в Карлових-Варах, а тому для її продажу стояли ось такі кіоски

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Розповім пару слів про мінеральну воду.Після таких "важких" днів шлунок у мене злегка поболював. Випивши трохи цієї чарівної водиці(дуже солона, гаряча) я через 5 хвилин відчув приємне тепло в шлунку, а ще через 5 хвилин він у мене зовсім не хворів. Ось такий ефект я відчув на собі. Кажуть, що якщо їхати в Карлові-Вари і пройти повний курс лікування(2-3 тижні) організм повністю очищається. Треба буде перевірити, коли видасться вільний час, а з ним поки напруга..... Кілька фоток джерел

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

А ось фото качечки, яка живе в Карлових-Варах))))))

Так як часу було мало, ми не встигли скупатися в басейні з мінеральною водою, про що дуже шкодуємо, зате встигли зайти в ресторан "У Швейка", де ми смачно поїли і попили пивка

і сфотографувалися зі Швейком))))))

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Увечері, повернувшись до Праги, ми зустрілися з московськими друзями дружини, які в цей же самий час відпочивали в Празі

На наступний день у нас була екскурсія в Чеський Крумлов, дружина з'їздила, їй дуже сподобалося,

,а у мене сил вже цього не вистачило, відпочивав в готелі))))
В останній день ми вирішили сходити в широко розрекламований ресторан "У Флека". У ресторані якийсь мужик грав на гармошці Російський гімн і "Катюшу"

Зустріч Нового Року в Празі - про туризм

Страви та пиво були так собі,в кінці нашого прощального бенкету нам принесли папірець, на якому від руки були написані цифри і в кінці загальна сума близько 4000 крон(6000р). коли ми почали розбиратися, персонал ресторану раптом перестав розуміти по-російськи, хоча спочатку прекрасно з нами спілкувався чистою російською мовою. Коротше, "рахунок" нам вписали половину страв, які ми не замовляли, ми віддали їм ці гроші, скандалити не хотілося та й потяг був через 2 години.... Ось такий "атракціон" для росіян))))))))
Наприкінці хотілося сказати, Прага, так і вся Чехія прекрасні, всім раджу відвідати, а сам я збираюся з'їздити туди ще не один раз!!!!!!!!

Подивись це обов'язково:
Чехія за 4 дні: Прага, Карлові Вари, Ческі Крумлов - про туризмЧехія за 4 дні: Прага, Карлові Вари, Ческі Крумлов - про туризмНайкращі готелі в Празі, top-10 - про туризмНайкращі готелі в Празі, top-10 - про туризмГалопом по Європі. Частина 2. Прага - про туризмГалопом по Європі. Частина 2. Прага - про туризмЧехія - про туризмЧехія - про туризмПодорож в серце Європи - про туризмПодорож в серце Європи - про туризмСкільки і як летіти до Праги і заощадити на перельоті?Скільки і як летіти до Праги і заощадити на перельоті?