Три тижні в прекрасній країні і весілля на березі Карибського моря - про туризм

Не можу відповісти чому вибір країни припав на Мексику. Просто, чомусь завжди дуже хотілося туди.
Підготовка до поїздки почалася завчасно. У липні були придбані квитки на регулярний рейс Перм-Мехіко-Перм авіакомпанії Люфтганза. Початок поїздки 6-го кінець 27 вересня. На цьому ми й заспокоїлися. У серпні вмовили друзів скласти нам компанію, купили їм квитки на той же рейс. Квитки обійшлися в 56 тисяч осіб (Перм-Мехіко-Перм, економ).

План був такий - приліт в Мехіко. Три-чотири дні там. Прогулянки по місту і пам'ятках. Потім оренда машини і дорога в Канкун. Два тижні на морі, літаком в Мехіко і додому.
Несподівано в кінці серпня мій молодий чоловік зробив мені пропозицію і, так як ми обидва терпіти не можемо весілля - ми вирішили одружитися в Мексиці. Так сказати, поєднати приємне з корисним. Тим більше, як з'ясувалося, Мексика, одна з небагатьох країн, де можна офіційно одружитися громадянам РФ.
Організувати весілля виявилося елементарно - я знайшла координати приватного організатора весіль в Мексиці - Gelena Doehmel. Приємна дівчина, народжена в Одесі, потім довго жила в Німеччині і вже 10-й рік живе в Мексиці і займається організацією весіль. На 15.09 у нас була запланована весілля на приватному пляжі в 70-ти км від Канкуна.
Стурбовані пошуком готелю. По численних порад вибір зупинився на готелях лінійки Riu. Cancun або Americana. Коли дійшли до бронювання, виявилося, що ціни на них зросли на 40%. Зрозуміли, що за готель-гуртожитку 120 тисяч за два тижні дорого. І почали шукати інший варіант. Вибір припав на Live Aqua Cancun. http://www.aquacancunresort.com/ Дорогий готель, швидше за все без молоді, але він нас закохав у себе. Одного відео на ютьюб вистачило, щоб ми сказали "Беремо!!!" і замовили, попередньо облазивши всі сайти по бронюванню і знайшовши самий вдалий за ціною варіант.
Ось і день вильоту. На цей момент у нас був заброньований тільки готель у Канкуні, зроблена страховка і роздруковано ел. дозвіл на в'їзд (яке, до речі, робиться елементарно).
Виліт був в 4:30, на подив його затримали на годину;( прямо Тут хочеться додати "Дак це Перм". У нас навіть Люфтганзу можуть затримати)
Політ Люфтганзою залишив лише найпрекрасніші враження. Смачна їжа. Велика відстань для ніг. І, звичайно ж, люб'язний персонал.
Прилетіли у Франкфурт, і настали 7 годин стомлюючого очікування. В кафе з смачним німецьким пивом і повільним вайфай за 5€ за годину, час пролетів швидко. Рахунок 90 євро за пиво і сосиски на двох засмутив. Дві години зайняли спори про готелі в Мехіко. Один умовляв на 5 зіркові готелі за 500$, але ми зупинилися на готелі Ескондон Хотів (http://www.hotelescandon.com ) за 300$ за 4 дні без сніданку (на двох).
Пробіглися по дьютифри, прикупили рома в доріжку і вирушили на посадку. Біля виходу B 43 вже товпилося багато мексиканців, дуже тепло одягнених.
Літак боїнг 747-400 був, на диво, забитий на 100%.
Політ почався чудово, попередньо зареєструвавшись з Пермі, ми взяли собі середні чотири місця. І, затишно розташувавшись, почали подорож. Кіно в літаку і ром зробили свою справу. Ми навіть не помітили, як пройшов наш переліт.

Вийшли з літака, постояли дві години у черзі на митниці забрали валізи і вийшли в місто. Тут-то ми і розгубилися, зловити таксі було складно. Довелося повертатися в аеропорт і замовляти таксі на стійці. Таксі до нашого готелю обійшлося нам у 17$ (ціна приємно порадувала – так як відстань було пристойним). Приїхали в готель і пораділи ще раз – за 2250 рублів в добу це прекрасний готель. Звичайно, після 25 годинного переїзду ми завалилися спати.

Прокинулися і вирішили прогулятися по місту. Вийшли з готелю і пішли – куди очі дивляться. Дуже хотілося їсти і зайшли в перший пристойний заклад. Це виявилося якесь мережеве кафе, на зразок нашого Іль патіо, називалося El Potton. Меню, звичайно, іспанською, але з картинками. За картинками вибрали їжу. Парна, виявилося не дуже смачно. Навіть пиво не врятувало курку з корицею млинці з шоколадним соусом.
Сидячи в кафе – ми угледіли Російське посольство навпаки. Звичайно ж, пішли до нього і зустріли жінку, що виходить з воріт словами «Здрастє, а ми привітатися зайшли». Наймиліша жінка розповіла нам, як дістатися до парку Чапультепек (Chapultepec мовою означає «парк коників»), що ще варто подивитися і ми вирушили в дорогу.
Парк прекрасний. Я щиро позаздрила городянам – вони можуть просто погуляти, побігати, покататися на велосипеді в такому прекрасному місці. А які там білки! Їх тисячі і їх можна годувати з рук.

Відвідали зоопарк, з безкоштовним, треба відзначити входом. Дуже чистий з доглянутими «задоволеними» тваринами. Нам дуже сподобався. Тільки мій улюблений єнот сховався кудись(
Подивіться як батьки водять дітей на прогулянку - на повідку)

І, звичайно ж, вирушили в антропологічний музей (квиток 51 песо на людину). Сумно, що на вході не продавали аудіогід російською, і була одна лише одна книжечка про музей за 10$ з інформацією, яку ми і так знали. Купувати не стали. Як відчували, що зустрінемо чудового мексиканського прибиральника, який влаштує нам екскурсію по одному з залів, правда, іспанською, але нам було, чому-то, все зрозуміло. Музей, це звичайно, ОБОВ'ЯЗКОВЕ до відвідування місце. Ті три-чотири години, що ми там провели, і ті мозолі, які там натерли, безсумнівно, того варті. Календар Майя побачити в живу (і навіть доторкнутися до нього) – це дуже круто.

На наступний день ми взяли таксі на вулиці і поїхали в музей Фріди. Дивно, що таксисти просто не розуміють де це і що це. П'ятий таксист повіз нас тільки після того, як я показала йому адресу. Музей сподобався, ціна така ж (51 песо) як антропологічний, але це неспівмірні речі і, на мій погляд, ціни могли б бути і нижче. Музей цікавий, цікавіше, напевно, буде, якщо перед цим фільм «Фріда» переглянути.

Вийшовши з музею вирушили гуляти, обов'язково по дорозі заглянули в Бургер Кінг, бо тільки в таких місцях, як ми зрозуміли, ми можемо поїсти нормальної їжі, і не нарватися на курку з шоколадом. Варто зауважити, що жодного разу ні в одному ресторані в Мехіко ми не поїли смачно. Завжди був в районі 70-80$, а іноді більше на чотирьох і завжди ми йшли голодними. Можливо тому, що нікому з нас не сподобався смак і запах кукурудзяного борошна. Я намагалася замовляти те блюдо, де є гуакомоле, щоб у крайньому випадку з'їсти його.
Взагалі в Мехіко мені дуже сподобалося просто гуляти. Ми проходили дуже багато км пішки, заходячи у всілякі закутки і спостерігаючи за життям людей. Класно, що на вулиці ти майже не зустрінеш туристів. Ми були на Zocalo, помилувалися на Catedral Metropolitana, захопилися величчю National Palace, покаталися на місцевих міських автобусах. Мені дуже сподобалася вежа El Angel de la Independencia. І ще якась башта з панорамним ліфтом. Не пам'ятаю, в упор, як називається, але приголомшливий вид). На площі ми зустріли мексиканскихи студентів-музикантів, які заспівали нам «коробушку».

Під час прогулянки ми згадали, що друзі радили нам покататися на човнах по каналах. Спустилися в метро і почали шукати по карті станцію де ці самі канали є. Що ми хотіли знайти я не пам'ятаю, але знайшли станцію «Canal del Norte». Вирішили, що це те, що ми шукаємо і поїхали. Вийшли ми в якомусь гетто. Прямо на виході з метро сиділи колоритні мексиканці в кепках і бейсбольних куртках. Стало не по собі. Але ми ж відчайдушні – ми пішли гуляти по району. І знаєте що? Нам навіть сподобалося! Це непередавана атмосфера. Йдеш по вулиці, а тобі під ноги викидають кишки, виявляється тут бійня. Через три метри красивий парк. Потім мексиканські гопники. Мехіко місто контрастів.
Дві автобусні зупинки.
№1

№2

На другий день ми вирішили відвідати Теотіуакан. Розглянули варіанти з автобусом і метро, але, за звичкою, скористалися таксі. Приємний хлопець (приватник) погодився відвести нас, почекати три години і повернути до готелю за 600 песо. По дорозі в Теотіуакан ми зрозуміли де живуть 25 млн. населення Мехіко. Вони живуть на околиці, в фавелах на пагорбах.

Теотіуакан навіть описувати не має сенсу – це, просто Чудо світу. Вражає.

Звичайно, ми страшенно зголодніли і хлопець на наше прохання порадив ресторан у печері, прямо біля Теотикана. Ресторан гарний, але годують огидно і дорого. Навіть баранину споганили. Знову залишилися голодними.

Повернулися в місто, забронівать машину. Для переїзду в Канкун. У «Avis» зупинили свій вибір на Сhevrolet Suburban. Вартість оренди на дві доби з поверненням в Канкуні склала 1300$, за платинової карті нам дали знижку 20% і ми заплатили 1100$ разом з навігаційною системою. Домовилися забрати машину вранці.
Увечері вирішили, нарешті, подивитися на нічний Мехіко. Поїхали на Зона Роза. Ось воно, місце тусовки. Прогулялися. Посиділи в японському ресторані. Поїли суші з солоним лососем. І пішли в стриптиз клуб. Випили пива, поскандалили через рахунки. Пішли шукати іншого. Потрапили на вулицю з гей клубами. ( До речі, в Мехіко дуже багато геїв. Вони навіть себе хочуть визнати себе гей-столицею.) І вирішили їхати подалі від центру на вулицю Гарібальді, де вдень бачили багато стриптиз клубів. Ми не помилилися – зайшли в клуб, як показують у фільмах. З обшарпаними пластиковими столами, товстими стриптизерками та водіями таксі в якості гостей. Це було дуже специфічне, але дуже круте місце! Нам дали кращий столик, з кращим оглядом. Взяли 6 пляшок корони за 200 песо (по 80 рублів пляшка) у відерці для шампанського з льодом. Враховуючи, що пиво було не першим моїм алкогольним напоєм я вирішила, що мені потрібно обов'язково танцювати теж. Запитала дозволу у адміністратора, він був настільки «за», що мені поставили спеціальну пісню і навіть оголосили мій вихід. Було забавно, я вирішила зняти тільки майку, залишивши бюстгальтер і, все одно, отримала море оплесків. Що мені сподобалося – це відношення мексиканців в абсолютно нетуристичному і неспокійному місці. Коли нашим чоловікам потрібно відлучитися на 15 хвилин. Вони попросили адміністратора доглянути за нами з подругою. Він встав за нами стіною і не підпускав до нас нікого ближче, ніж на два метри.
Загалом, це був прекрасний вечір і чудове завершення нашого перебування в Мехіко.
Вранці, прокинувшись і поснідавши канапками з найсвіжішого хліба з пекарні навпаки з філадельфією і іспанської шинкою (10$ за все плюс дві банки Корони), сіли в таксі і поїхали за машиною.
Яке ж було наше здивування, коли замість Сhevrolet Suburban ми отримали такий же білий, але Ford Expedition. Ми спробували посперечатися, але зрозуміли, що це у нах на рекламі Шевроле, а в цьому класі вони можуть варіювати машини. Ну да ладно, тільки Іллюша у нас засмутився і всю дорогу бідкався, що у нас не Субурбан.
Наш красень

Сказати, що ми офігіли виїхавши в місто – нічого не сказати. Ми з трудом розуміли як тут їздять, але швидко вивчили головне правило – сигналити. Громно і часто. Хвилин через двадцять, ми повернули в недозволеному місці і тут же були зупинені людиною у формі. Він узяв у нас документи і жестами попросив папірець з ручкою. Ми дали йому, і він написав «2000$», що означало 200 - песо і ваші документи. Після десяти хвилин матчу з нашого боку ми дали йому 20 доларів і 200 песо, забрали документи і поїхали. Треба сказати, що це було перше і останнє зіткнення з законом в Мексиці)
Чомусь про нашу дводенну поїздку я не можу нічого написати. Просто не пам'ятаю тих міст, де ми були. Але всі вони були красивими і різними. Мексика, вона взагалі саме в цих містах і селах. Ми були дурнями, що заклали на переїзд всього два дні. Треба було днів 5 брати, щоб проїхати максимум місць. А ще краще, зробити коло через Акапулько. Але всі ми сильні заднім розумом і тому залишимо це на наступний раз, раптом ми опинимося в цій прекрасній країні.
Кладовища, в які я закохалася

Канкун зустрів нас таким величезним прапором

Приїхали ми в Канкун раніше наміченого, в годину ночі. Спробували заселитися в Live Aqua Cancun. На ресепшен нам запропонували заплатити за 400$ за номер, або приїхати рано вранці. Гроші затиснули і поїхали шукати готель. Знайшли готель Parador Cancun 3* за 45$ в добу. Пекло, звичайно, але безкоштовна парковка для нашого коня. Але на те, щоб помитися і подрімати пару годин – потягне.
Саме після цієї ночі в'їзд в наш готель був ще прекрасніше

Два білих Rolls-Royce Phantom при вході, пахощі, що витають у повітрі, приветливейший персонал і взагалі краса навколо.Головне достоїнство готелю в тому, що він «тільки для дорослих». Тобто можна спокійно насолоджуватися відпочинком, засмагати топлес і не чути криків і вересків.

Писати щось про готель немає сенсу. Просто він дуже гідний, з чудовим харчуванням і алкоголем. Хоч і аллинклюзив, але немає такого поняття як шведський стіл. Тільки трохи на сніданок і на обід на пляжі. Всі замовлення приймають офіціанти приносять чудово оформлену і дуже смачну їжу. Обслуговування краще, ніж у багатьох російських ресторанах.
Ihome в номері

Взагалі, обслуговування в готелі вище всяких похвал. Скільки разів ти б не вийшов з номера – стільки разів у тебе зроблять прибирання, заправлять ліжко і принесуть ароматичні палички нові.
До речі, сам Канкун нам не сподобався. І якщо б ми прилетіли тільки туди – я розчарувалася в Мексиці. У місті купа сувенірних крамниць, натовпу товстих п'яних американців. Коротше, Туреччина, тільки без росіян. Але 16 днів на Карибському морі, все одно, чудово) Головне з готелю не виходити)

Весілля
Організувати весілля виявилося дуже просто. Я списалася з Геленою. Вона відправила мені список необхідних документів, які я повинна їй надіслати. Це скани паспортів нареченого, нареченої, свідків; заповнена анкета з даними про батьків, роботі тощо; дані про наших авіаквитки і все. На місці потрібно надати картки про в'їзді (їх видали нам по прильоту в Мехіко) і здати аналіз крові.

Фотографа Марину Почепкину я знайшла через інтернет і заочно закохалася у неї. До речі, це вона мені дала контакти Гелени. Марина чудна дівчина, яка вже два роки живе в Канкуні, народила там чудового синочка, насолоджується життям на Карибах і знімає прекрасні фотографії.
За два дні до весілля в готель приїхала Гелена, організатор. З лікарем. Лікар взяла у нас кров на аналіз (це обов'язкова умова для будь-якої весільної церемонії). Ми зробили всі розрахунки і домовилися про час, коли за нами приїде машина. В цей же день ми познайомилися з чарівною Мариною, нашим фотографом. До речі, Марина прийшла на зустріч зі своїм дитинчам Лівої. І їх (з-за дитину) навіть не пустили в лобі готелю для дорослих, незважаючи на мої прохання.

Весілля у нас була призначена на 16-30 (по-моєму) у Плайя Дель Кармен, на якомусь приватному пляжі. Машина повинна була приїхати в три.
Але я не сама звичайна наречена і у мене вкрай просте ставлення до весілля тому до першої години я пила самбуку біля басейну і встигла добряче сп'яніти і навіть трохи згоріти. У підсумку ми похапцем побігла в душ. Одяглися, попили пиво з друзями в номері і поїхали «одружитися».
По дорозі в Плайю купили пива Corona, замість шампанського, щоб було дуже по мексиканськи*)

На пляжі нас зустріла Гелена, вручила мені мій весільний букет (він дуже вдалий вийшов), познайомила нас прекрасним дяденькою суддею і почалося. Суддя говорив промову англійською, суть якої зводилася до того, що чоловік-голова сім'ї (як я зрозуміла з моїми знаннями англійської). Поставили підписи, відбитки пальців. Підписи поставили і наші друзі-свідки. Потім випили шампанське, яке привезла Гелена, хоча ми думали, що обійдемося пивом, так як купити щось пристойне в дьюті фрі не подумали. Фотосесія на пляжі з фотографом Мариною на пляжі пройшла чудово. Дуже приємна дівчина, ми навіть кайфанули від процесу.
Трансляція на батьківщину

Наші улюблені свідки

Загалом, від весілля у мене найприємніші спогади. Вона, на мій погляд, повинна бути саме такою. Легкої веселою, без натовпів гостей і тамади.
Дня через три Маришка приїхала до нас у готель і привезла вже оброблені фотографії та відеоролик в красивому конверті.
Якщо говорити про поїздки по Канкуну – ми від них відмовилися. По дорозі ми стільки гарних місць бачили, що їхати в сильно туристичну Чичен Іцу або парк Шкарет нам не захотілося.
З'їздили тільки на Ісла Мухарес (острів жінок). Дуже сподобалося. Яскраві фарби, чудове море, смачний лобстер.

Назад летіли місцевими авіалініями Канкун – Мехіко. Купували квитки за 90$, з обмеження багажу в 15 кг, замість 140$ з обмеженням у 25. Довелося дуже забавно зважувати валізи в номері, щоб кожен вийшов з 15, враховуючи, що ми везли купу текіли. У підсумку ручна поклажа важила приблизно по стільки ж. Чоловік, взагалі, у ручній поклажі віз 6 пар моїх туфель – босоніжок. У Мехіко ж все переклали в валізи і без нічого полетіли в Росію.

Підводячи підсумок сумбурною писанині скажу, що ми всі вчотирьох від Мексики в повному захваті. Це країна, яку варто відвідати і ні в якому разі не можна обмежуватися Канкун. Поїхати тільки туди – значить не побувати в Мексиці)

Подивись це обов'язково:
Подорож в серце Європи - про туризмПодорож в серце Європи - про туризмЄреван, Нагірно-Карабахська республіка, гори і туман - про туризмЄреван, Нагірно-Карабахська республіка, гори і туман - про туризмМексика, місто Мехікофото, відео, пам'ятки Мехіко, карта міста.Мексика, місто Мехікофото, відео, пам'ятки Мехіко, карта міста.Країна контрастів – для найдосвідченіших, або скільки летіти до МексикиКраїна контрастів – для найдосвідченіших, або скільки летіти до МексикиМехіко, Канкун, Монтеррей - фото та опис пам'яток МексикиМехіко, Канкун, Монтеррей - фото та опис пам'яток МексикиНа що скаржимося? На готелів, форуми і дрібно прокручений фаршНа що скаржимося? На готелів, форуми і дрібно прокручений фарш