Переліт

Наша подорож почалася в 10 ранку 2 лютого 2015 року, ми вилетіли з СПб в Мск, далі в Абу-Дабі і тільки потім вже ми прибули в Коломбо, столиці Шрі-Ланки.

Переліт був довгим, але не дуже важким. S7, звичайно, виділилися, відправивши наш багаж до кінця, а нас самих тільки до Абу-Дабі, але в Мск, в представництві Etihad Airways це непорозуміння швидко поправили, видавши нам посадочні до самого кінця маршруту.

Тому як з пересадкою в 2 години в аеропорту Абу-Дабі ви просто не встигнете отримати новий посадковий, дуже мало часу на такий великий аеропорт.

Взагалі Etihad виявився досить хорошою авіакомпанією в сфері обслуговування. Їх чудовий гаряча вечеря, безлімітні напої і солодкий поп-корн роблять твій політ приємним, а тебе ситим. А сита людина завжди задоволений!

На вбудовані в передні крісла моніторах ми дивилися кіно і відстежували наш політ по карті. Там же можна було побачити політ з двох камер, встановлених на носі літака, одна спрямована вперед, друга - вниз.

Останню частину перельоту ми провели на борту Shrilankan Airlines, якість обслуговування було трохи гірше, ніж у Etihad, але все ж на пристойному рівні.

Прилетівши в Коломбо, ми виявили, що на одному з рюкзаків немає чохла, хоча це варто було очікувати, знаючи ставлення вантажників до багажу. Там же ми зустріли двох хлопців, які вилітали з нами з СПб, але прилетіли на годину раніше в Коломбо, їх багаж взагалі не доставили.

Отже, в 4-55 ранку ми прибули в столицю Шрі-Ланки, місто Коломбо.

Шрі-Ланка. Перші враження - про туризм

Віза, обмін валют, таксисти, поїзди, автобуси

По прильоту в головний аеропорт країни ми пішли на паспортний контроль, щоб отримати в'їзні візи, які за 30 доларів ми заздалегідь зробили через інтернет (ETA). Якщо ж робити їх на місці, то заплатите 35 доларів. В подарунок нам видали передплачені сімкарти. Найкорисніше, що знаходиться в подарунковій упаковці - це сама симкарта, на якій лежить 50 рупій (25 рублів), але був і пакетик чаю. Вартість хвилинного дзвінка до Росії становить 9 рупій (4,5 рубля).

Прямо в будівлі аеропорту в обмінному пункті придбали трохи ланкійських рупій, щоб вистачило доїхати до місця проживання, тому що курс в аеропорту не найвигідніший.

Вийшовши на вулицю, ми відразу ж відчули на собі теплий і вологий ланкійський повітря, і це в 7 ранку. Через п'ять метрів до нас причепився настирливий таксист, який був готовий відвезти нас в Велигаму за 50 доларів, на що, звичайно ж, він отримав відмову. Поки ми йшли до автобусної зупинки, він знизив ціну до 30 доларів - так і не хотів відставати. Я запропонував йому відвезти нас за 1 долар або не витрачати свій і наш час даремно, і він пішов.

На автобусі ми дісталися до центру Коломбо, за 110 рупій (55 рублів) з людини, включаючи багаж. Там ми пройшли 500 метрів до головної ЖД-станції, де, відстоявши 50-метрову чергу в касу, ми отримали заповітні квитки на поїзд.

Ми офігіли, коли прийшов поїзд - повністю набитий людьми. Але їхати треба було, і довелося активно попрацювати ліктями, щоб пролізти всередину і затягнути наші величезні рюкзаки. Плюс до всього починалася спека. По поїзду почали носитися продавці різноманітної їжі з кошиками на головах. Це було гірше, ніж в годину-пік в метро. Квиток на поїзд коштував 230 рупій (115 рублів). Треба було заплатити трохи дорожче і їхати на автобусі з кондиціонером. Але поїзд йде уздовж океану, а автобус серед джунглів.

Проїхавши 3 години стоячи, ми прибули в Велигаму. На виході нас одразу ж обліпили тук-тукери (місцеві таксисти, які їздять на триколісних авто напіввідкритого типу). Вони пропонували нам доїхати до нашого гестхауса (3 км) за 200 рупій, потім за 150. Ми наполягали на 50 рупіях, але ті тримали оборону. Загалом, ми відмовилися, і як тільки пішли від таксистів в іншу сторону, один із них гукнув до нас і сказав: "Добре, go".

Коли ми прибули на місце, виявилося, що він привіз нас не за 50, а за 100 рупій, але в результаті не отримав нічого і поїхав ображений. Тепер завжди перед тим, як домовитися з ким-то, ми пишемо суму на листочку і показуємо співрозмовнику, щоб потім не було непорозумінь.

Житло

Заселившись в гест, ми побачили трохи не те, що очікували. За 13 доларів ми отримали кімнату на 1 поверсі з видом на шматок скелі. В кімнаті було ліжко з москітною сіткою, тумба з дзеркалом і вішалка. В гесті був дуже поганий інтернет, були загальна кухня і душова. Крім нас, там проживали хлопці з Новосибірська, які приїхали серфити, і хлопці з Одинцово, які подорожували по Шрі-Ланці з центру до узбережжя.

Третій день нашої подорожі ми присвятили пошуку нового житла. Взявши в оренду байк у господаря геста за 800 рупій (400 рублів) на добу, ми поїхали вздовж узбережжя в пошуках нової хатини. У підсумку, доїхавши до Мидигамы, ми звернули в провулок і поїхали просто прямо, покажчик на дошці від серфінгу привів нас до "Danushka Guesthouse". Оглянувши кімнату, сад з пальмами, познайомившись з сусідами-серферами і домовившись про ціну в 1500 рупій за кімнату на добу на два тижні, ми поїхали далі вздовж узбережжя.

Перше знайомство з островом

Наступним населеним пунктом була Унаватуна, пляж якої входить в 10 кращих пляжів світу, чому він туди входить - ніхто не знає. Але ловити там нічого. В кінці пляжу Унаватуны є маленький ресторанчик "Blow Hole" з прийнятними цінами і смачною негострої їжею!

Шрі-Ланка. Перші враження - про туризм

Далі ми поїхали в Галле, який є культурним центром країни. В цьому місті знаходяться прекрасно зберігся форт, маяк і два національних музею. Оглянувши всі визначні пам'ятки, ми поїхали назад, тому що час вже було близько 17-00, а в 18-30 на Шрі-Ланці вже темно, як у шахті, і на дорозі жодного ліхтаря.

На два перші дні нашого перебування на острові випало два свята, тому на дорогах були пробки, на пляжі вивалили всі місцеві жителі, і всі банки були закриті. Тому про свята краще дізнаватися заздалегідь і обмінювати необхідну кількість грошей в аеропорту по прильоту, щоб потім не втрачати на комісії в банкоматах.

В той же день ми вперше спробували місцевий йогур "Керд". Але про їжу ми розповімо пізніше в окремій статті.

Звичайний день на острові проходить так: прокидаєшся в 7 ранку, їдеш серфити, потім на пляж засмагати і купатися, потім ланч - і можна здійснювати задумані плани (дивитися визначні пам'ятки, вивчати пляжі, острів або працювати, наприклад). До 16-00 можна знову серфити або купатися. В 18-30 тут темніє.

Шрі-Ланка. Перші враження - про туризм

Серфінг в Шрі-Ланці - дуже розвинений вид спорту, цьому сприяє безліч великих хвиль Індійського океану.

Ми почали серфити в Велигаме, там є бухта, де хвилі не такі великі, як скрізь. Уздовж бухти розташувалися місцеві підприємці, які здають дошки в оренду, а також дають уроки серфінгу.

Дошка в оренду на 1 годину коштує 300 рупій (150 рублів), на 1 день 1200 рупій (600 рублів).
Урок серфінгу коштує 2000 рупій (1000 рублів) за 1,5-2 години.
Ми брали дошки у хлопців з "Wave 2 You" і сторгувалися з ними до 200 рупій за 1 дошку на годину.

Шрі-Ланка. Перші враження - про туризм

В один із днів ми пройшли довгий шлях уздовж узбережжя з своєю маленькою села Мидигама до південних пляжів острова. За часом шлях зайняв близько 2,5 годин в одну сторону. Пересувалися на байку. Середня швидкість - 40км/год. Наш шлях лежав через мис Дондра, що є найпівденнішою крапкою не тільки острови, але і Євразії взагалі. Далі вже 8 000 км океанської води і Антарктида. Тут же знаходиться найвищий маяк в Шрі-Ланці, який був побудований в 1889 році і діє досі. З маяка відкривається приголомшливий вид на всі 360 градусів. На маяк можна піднятися за символічну плату в 2 долари. Понад 250 судів проходять щодня вздовж берегів Шрі-Ланки, і хоча у них є свої GPS, більшість з них використовують сигнали маяка.

Шрі-Ланка манить своєю невідомістю, і ми продовжимо її вивчати і розповідати вам про всі наші пригоди.

Подивись це обов'язково:
Почалося!!! Владивосток - Харбін (Китай). - про туризмПочалося!!! Владивосток - Харбін (Китай). - про туризмКамбоджа - Таїланд. - про туризмКамбоджа - Таїланд. - про туризмАвтобус в Таїланд, пошук житла і Walking Street - про туризмАвтобус в Таїланд, пошук житла і Walking Street - про туризмПрості чарівні речі або наш перший Гоа - про туризмПрості чарівні речі або наш перший Гоа - про туризмПовернення до океану. Один день в Малайзії. А що всередині рюкзака? - про т ...Повернення до океану. Один день в Малайзії. А що всередині рюкзака? - про т ...Скільки летіти до Шрі-Ланки?Скільки летіти до Шрі-Ланки?