Камбоджа - Таїланд. - про туризм

Отже, нас чекає Ангкор! Встав о 4 ранку, в 5 ми вже їхали в священне місто. Джейк, так звали водія нашого тук туку, привіз нас до воріт найбільшого пам'ятника культових споруд з коли-небудь створених - Ангкор-Ват. Якщо ви ніколи не чули про стародавньому місті Ангкор, обов'язково почитайте, благо інформації в інтернеті безліч. Скажемо лише в кількох словах, що це, дійсно, унікальний і єдиний у своєму роді місто-храм, в якому проживало до півмільйона осіб. На території Ангкор-Вата о пів на шосту ранку вже було не менше тисячі осіб. Всі чекали світанку! Люди читали, розмовляли, їли, займалися йогою і, звичайно ж, фотографували. Гарний вихід сонця з-за стін храму нам, на жаль, побачити не пощастило, тому завадили хмари, тривалі все небо.

Ми об'їхали кілька храмових комплексів, побудованих різними правителями і, стомившись від одноманітності будівель, а головним чином від спеки, попросили Джейка відвести нас в знаменитий храм Та Пром. Знаменитий він не своєю історією, а своїм справжнім. Храм являє собою симбіоз творіння людини і природи. Дерева захопили храм. Могутні гіганти ростуть прямо зі стін і руїн храму. Цей сюрреалистичное видовище вразило нас найбільше! Вхід у місто Ангкор коштує 600 рублів день, 1200 три дні і 1800 за тиждень відвідування. У дві години дня вичавлені як лимон ми були вдома, попередньо домовившись з тук лоєм про програму наступного дня.

Ми вирішили, не дивлячись на критичні відгуки і високу ціну, відвідати плавучу село, в надії зробити статтю про нестандартних будинках. Джейк сказав, що квиток туди коштує 450 рублів. Ці величезні, на наш погляд, гроші потрібно було заплатити за місце в човні. Ми, звичайно, звикли, що в бідній Камбоджі намагаються максимально «віджати» з туристів, але відвідування flot village було перебором! Пропливши по вузькому каналу кольору кави з невеликим додаванням молока ми опинилися в тій самій селі. Тут живуть переважно в'єтнамців-нелегалів. Нас привезли в ресторан, де було повно сувенірів і жебраків. Після ми попросили привести нас в якийсь будинок, щоб ми могли поспілкуватися з господарями. Капітан нашої човни сказав, що це можливо після того, як ми купимо рис для голодних дітей. Рис цього в сусідньому магазині коштував близько 2000 рублів за мішок, 450 рублів з яких йшли нашому провожатому. Це нам сказав вже потім наш тук-тук Джейк. Обурюючись, ми поїхали назад. На душі шкребли кішки...

Провівши у Сієм Ріпі ще два дні, ми відвідали родину Джейка. Як виявилося, його старший брат і батько теж працюють тук-тукамі. Саме цю сім'ю ми і вирішили взяти для нашого проекту «Сім'ї світу».

Також, бажаючи підбадьоритися, ми з'їздили на пляж, де купаються тільки місцеві. Пляж знаходиться на березі озера. Взявши під навісом лежаки, ми припустили до води... виявилося, що вода ще тепліше повітря. Гаряча ванна була хороша лише тим, що вийшовши, відчуваєш прохолоду! Перекусивши кониками і жуками, поплававши і поныряв, задоволені ми вирушили в наш гестхауз.

У нашому готелі ми познайомилися з відмінними хлопцями. Молодою сімейною парою з Франції, що подорожували по Азії, їх приятелем Томасом і українцем Гошею Ковалем, який живе в Камбоджі більше 10 років і організовує VIP тури по цій країні. Цією інтернаціональною компанією ми походили з місцевих ресторанів і провели пару вечорів в нашому готелі. Навіть розлучатися було трохи сумно, але будь-яке розставання, а особливо це твердження справедливо щодо подорожей, віщує зустріч попереду!

Наступна країна на черзі - Таїланд. У туристичній фірмі ми купили квитки по 15 доларів повідомленням Сієм Ріп – Бангкок. Хоч на всіх форумах і було написано, що добиратися краще самостійно і все одно нам доведеться пересідати з автобуса в автобус, та й переходити кордон самостійно, ми все одно купили квитки в надії, що нам пощастить!

Межа Камбоджа - Таїланд здивувала великою кількістю написів російською! Довга стійка, вздовж якої збирається чергу залишають Камбоджу, списана російськими іменами і містами, а так само написами типу: "Тут був Вася. Лютий 2012" та "Подольськ - кращий!".

Камбоджа - Таїланд. - про туризм

Кордон ми переходили пішки і вже на тайської території нам дійсно довелося пересідати в інший автобус. Ох вже ці "тайські перевезення"! Ще перед тим, як перетнути кордон у нас всіх зібрали квитки і видали замість них маленькі червоні наклейки, які потрібно було обов'язково наклеїти на груди.
Після проходження паспортно-візового контролю всі збираються в одному місці і на цій наклеечке вам пишуть номер, це потрібно для того щоб вас посадили в автобус. Враховуючи сильну спеку і важкі рюкзаки, які постійно знімаються і одягаються, не дивно, що ця наклейка з легкістю може відпасти. Саме це з нами і сталося, на що тайські "стюарти" сказали - "Ні наклейки, немає автобуса!" Тільки після півгодинного з'ясування стосунків нас посадили в мінібас, на якому провезли 500 метрів і висадили. Ще через годину прийшов інший мінібас який вже повіз нас в Бангкок. Саме так і працюють тайські перевезення - нескінченні пересадки і наклейки!

В Бангкок прибули пізно ввечері. Знайомі хлопці порадили нам недорогий готель Bella Bella Riverview, двомісні кімнати тут коштують від 250 бат (275 рублів). Це дійсно дешеве житло за столичними мірками. Незважаючи на доступний прайс, кімнати чисті і симпатичні, а ще видають рушники. Bella Bella Riverview розташований в туристичному центрі, недалеко від Khaosan Road.

У столиці ми провели чотири дні, активно працюючи і збираючи матеріал. Місто особливо не вивчали, але відвідали Chatuchak Weekend Market. Від популярної Khaosan Road до нього можна дістатися на автобусі #3 або #524. Проїзд коштує 13 бат (14.3 рубля) в автобусі з кондиціонером, а якщо попадеться автобус без нього, то проїзд обійдеться в 6,5 бат (7.15 рублів). На цьому ринку можна зробити дуже вигідні покупки: одяг коштує від 50 батів (55 рублів), а симпатичні замшеві черевички від 300 бат (330 рублів). Тут повно сувенірів, прикрас, виробів зі шкіри та різних "ганчірок". До речі, не забувайте торгуватися! І ще, на ринок краще їхати в першій половині дня, так як в цей час прайс нижче.

Ми ж вирушаємо в невелике містечко Утхайтхани, де плануємо зробити черговий репортаж для нашого проекту "Сім'ї світу"!

Слідкуйте за новинами на нашому сайті Сім'ї Світу і Вконтакте.

Подивись це обов'язково:
Автобус в Таїланд, пошук житла і Walking Street - про туризмАвтобус в Таїланд, пошук житла і Walking Street - про туризмВ'єтнамська тиждень - про туризмВ'єтнамська тиждень - про туризмПовернення до океану. Один день в Малайзії. А що всередині рюкзака? - про т ...Повернення до океану. Один день в Малайзії. А що всередині рюкзака? - про т ...Скільки варто сходити в кіно в різних країнахСкільки варто сходити в кіно в різних країнахТайланд. Паттайя. Екскурсії від тайського турагентства Русалонька. Камбоджа ...Тайланд. Паттайя. Екскурсії від тайського турагентства Русалонька. Камбоджа ...Місто-храм Ангкор-Ват, КамбоджаМісто-храм Ангкор-Ват, Камбоджа