Трекінг по ущелині Маска
Згідно з легендою, ущелина Маска названо на честь дочки вождя гуанчей, яка вирішила зістрибнути зі скелі, щоб не виходити заміж за іспанця.
Ущелині Маска до 60х років минулого століття залишалося неприступним, потрапити в розташовану там село можна було тільки гірськими стежками або на човні. Не дивно, що з давніх часів, ущелина Маска на Тенеріфе вважалося притулком піратів і контрабандистів. Вони, ховаючись в ущелині, чекали торгові судна і нападали на них.

Вид з оглядового майданчика. За моєю спиною - село Маска і дорога до неї. На фото поруч - такий ось серпантин протягом 5 км.

Трекінг по ущелині Маска - про туризм

Сьогодні дістатися до піратську село можна по гірському серпантину, цю дорогу не даремно називають «п'ять кілометрів страху» - вона дуже вузька, дві машини насилу розходяться на ній, з одного боку скеля, а з іншого – прірва, при цьому повороти на дорозі в основному під 180 градусів і навіть більше.

Ми з групою добралися до села на автобусі. Повороти він долав у кілька етапів, зупиняючись, даючи задній хід, і потім продовжуючи поворот.
Від села, розташованої на висоті приблизно 600 метрів вниз по ущелині веде пішохідна стежка, яку назвати «стежкою» можна дуже умовно. Незважаючи на те, що навколо нас скелі висотою в кілька сотень метрів, в ущелині дуже сонячно – сонце в зеніті, і куди б ти не встав, воно завжди над головою. Яскраве сонячне світло зводить з розуму оптику фотоапаратів. Довжина маршруту – близько 9 кілометрів, і спуск досить крутий. Категорія маршруту – 3 з елементами екстриму. Якби два роки тому, в травні 2011 року, коли я валявся з загіпсованою ногою (потрійний перелом щиколотки), мені хто-небудь сказав би, що через два роки я буду лазити по ущелинах Тенеріфе, то я вважала б його за божевільного! Але я не сплю, і не марю – і наш інструктор Ідо, фін, який живе на острові, веде нас вниз по ущелині.

Кидаємо останній погляд на Маску - далі її не буде видно.
Трекінг по ущелині Маска - про туризм

Стежка йде то круто вниз, то трохи вгору, то по камінню середнього розміру, то з величезними валунами, як на фото внизу. Кілька разів за маршрут перетинаємо то струмочок, то річечку, що протікає по дну ущелини. Зараз літо, і трохи води. Ідо каже, що взимку води набагато більше, і похід ускладнюється тим, що в мокрому взутті небезпечно ступати на камені - потрібно бути гранично обережним.

Трохи нижче і лівіше центру лівого знімка - член нашої маленької групи. На фото праворуч - ось такого "слоника" ми зустріли в ущелині.

Часом Ідо робить маленькі зупинки, щоб показати нам рослини, що мешкають в ущелині, і розповісти про них. Він показав нам кактуси опунції і живуть на них дорогоцінних червців кошеніль, з яких роблять фарбу кармін. Він навіть продемонстрував нам цю фарбу, розчавивши в руці одна комаха. Ще в ущелині зростає табайба – отруйна рослина, і так само отруйна рицина, з насіння якої, як виявилося, роблять касторове масло, ще там є очерет, пальми, ямс (їстівні бульби), агава.

На фото зліва - Ідо демонструє, як з насіння рицини роблять касторку. На фото праворуч - уявляєте, що діялося тут мільйони років тому, коли такими камінчиками ворочала природа?

Трекінг по ущелині Маска - про туризм

На середині шляху робимо привал, подкрепляемся і відпочиваємо, і йдемо далі, до океану.

Зліва - На привалі - погляд вгору. Праворуч - На роздоріжжі. Ліворуч підеш - можеш залишитися в ущелині навічно. Тому обираємо стежку праворуч.

Якщо уважно придивитися, то на фото зліва у вершині великого перевернутого трикутника, утвореного скелями, можна побачити мааааленький синій трикутник океану. Скоро! Вже скоро ми до нього дійдемо (фото праворуч)!!!!
Трекінг по ущелині Маска - про туризм

Внизу нас чекає бухта з кришталево-чистою водою, і це класно, тому що було б дуже сумно, якби не було можливості після складного маршруту зануритися в прохолодні води Атлантики. Я отмокаю у воді до приходу катери, який відвіз нас в Лос Гигантес, де нас чекає наш автобус.

Бухта в ущелині Маска. На фото праворуч, ближче до правого краю знімка, видно невеликий пляж з чорним піском. Найзіркіші зможуть розгледіти на ньому приблизно 6 чоловік відпочиваючих.

Подивись це обов'язково:
Річка Брахмапутра – не скорена ні ким річка. Фото, відео, опис, Брахмапутра ...Річка Брахмапутра – не скорена ні ким річка. Фото, відео, опис, Брахмапутра ...Незабутні пригоди в ущелині МаскаНезабутні пригоди в ущелині МаскаВодоспади КримуВодоспади КримуГірська Сванетія – перлина Грузії. Фото, відео, пам'ятки та карта Сванетії ...Гірська Сванетія – перлина Грузії. Фото, відео, пам'ятки та карта Сванетії ...Каньйон або Гейнюк ущелині Гармонії в Туреччині на узбережжі Анталіїфото, в ...Каньйон або Гейнюк ущелині Гармонії в Туреччині на узбережжі Анталіїфото, в ...Водоспад Джур-Джур – найповноводніший водоспад у Криму.Водоспад Джур-Джур – найповноводніший водоспад у Криму.